Where Life Gets' Better

How to Create WEALTH by buying SMARTER, not cheaper !!! with great QUALITY...of products and BUSINESS OPPORTUNITIES...

"We have 400 R&D scientist & high-tech GLOBAL business support to help you become successful business partners"


MAS Associate (BM)-Centre

12-1 Jalan 5/4C
Desa Melawati
Klang gate 54200
Kuala Lumpur.

MONDAY,TUESDAY,WEDNESDAY,FRIDAY 8.40 PM - 10.30 PM

FuturePROsumerNiaga -Net

Dewan Masyarakat KEMAS
Kg Selayang Lama Kuala Lumpur

WEDNESDAY 9.00 PM (rell 017-2822285,Norzaini 012-2586360,fauziah 018-2349887)

Details information about group and centre contact : shah rell 017-2822285

We are about eXpanding our great buss (NEW SHOP OPEN) at :

*MENTAKAB (PAHANG)
*SEGAMAT (JOHOR)
*TAIPING (PERAK) 1/8/2010

Rell28BizGroup -"Building Pro-sumer Leader With Values"

Lets we doing "ANYWAY"money,not additional money...,you may own your house-but who owns your DAILY HOUSEHOLD???lets mining your "HOUSEHOLD GOLD"with great business concept "PRO-SUMER",all you need to do is to learn :



1) Secret tricks

2) Open mind

3) Desire to learn

4) Willingness to work

5) Future Potential of the business



Your business called....Independent Business Owner (IBO)



***Building your business when convert household expenses into household income-and share own your own life in process!!! experience it!!! share it!!!



***Whatever the sentiment out there we are expanding


ORDER FACILITIES(Products) :

*Online ordering (item RM 300 above - FREE/ RM 300 below rm10 charge).
*Internal group
*Shop

all transaction are by using Distributor No. (ADA no)





Sunday, May 23, 2010

Perniagaan Yang Memberi HARAPAN....

Sesuatu itu tidak berlaku secara spontan.Ia di pengaruhi oleh keputusan kita.Jadi, putuskan untuk ia benar-benar berlaku dan membuka jalan untuk perubahan yang menakjubkan dalam hidup kita.Selama ini mungkin kita tidak pernah memperoleh semua apa yang kita inginkan...,tetapi sebaliknya di dalam perniagaan ini..pasti kita akan perolehi....antara nilai-nilai yang terkandung di dalamnya.

Sikap kita adalah asas bagi kejayaan.Matlamat kita adalah motivasi untuk kejayaan.Cara kita menggunakan masa menentukan kejayaan kita dan tindakan ialah langkah penting untuk mencapai kejayaan.

Dalam hidup banyak keputusan dan pilihan yang harus di buat walaupun pahit untuk di telan.Tetapi percayalah keputusan tepat yang kita buat hari ini akan menentukan masa hadapan kita.Jika kita mahu mengubah nasib kita,kita mesti MENGUBAH PEMIKIRAN kita dahulu dan tetap konsisten dalam apa jua yang kita lakukkan.Ketahuilah jika kita tidak membuat duit secara PENDAPATAN PASIF ketika kita sedang tidur...,selagi itu kita tidak akan kaya.

Dalam perniagaan ini kita berpeluang memiliki :

1) KEBEBASAN KEEWANGAN :

- Dalam perniagaan ini mampu menjana pendapatan pasif yang berterusan walaupun kita bukan pengedar yang aktif.Perkara ini perlu di sedari dengan mengetahui potensi sebenar perniagaan ini.Ganjaran yang akan di perolehi akan membantu kita menambah baik gaya hidup dan menjalani kehidupan yang lebih baik.Perkara yang paling penting dalam perniagaan ini ialah memberikan kita pendapatan tetap yang boleh DIWARISKAN kepada GENERASI kita akan datang......

2) KELUARGA :

- Kita mesti membina keluarga kita sendiri dahulu sebelum kita membantu NEGARA.Perniagaan ini merupakan perniagaan BERASASKAN MASYARAKAT dengan kukuhan ikatan kekeluargaan sebagai nilai terasnya.Pendekatan perniagaan ini melalui seminar kepimpinan memberikan ruang untuk pembangunan dan pemupukan matlamat dan impian bersama.Pendedahan yang kita terima juga membolehkan kita berkomunikasi dengan lebih berkesan untuk mencapai aspirasi.

3) KESIHATAN :

- Saintis-saintis dalam perniagaan ini juga sentiasa berusaha dan TERBUKTI untuk menambahbaik dan memperkenalkan produk baru demi kesejahteraan bukan sahaja ke atas manusia malah alam sekitar.Kita akan belajar cara menjalani kehidupan beerti dan menjaga diri dan juga keseluruhan keluarga.Lebih ramai orang boleh menikmati kesihatan dan kesejahteraan keseluruhan yang lebih baik dengan berkongsi pengalaman yang kita alami melalui manfaat kesihatan melalui RANGKAIAN PRODUK mahupun peluang POTENSI perniagaan ini kepada SEJAGAT.

4) MELANCONG :

- Berita baik kepada mereka yang gemar melancong dan bercuti.Melancong bersama sahabat perniagaan ini berlainan sakali.Kita bukan sahaja di biayai tetapi kita juga dapat sepenuhnya,merasai kemewahan yang tidak terkira banyaknya yang kita akan ALAMINYA SENDIRI ke seluruh negara samada lawatan sambil bekerja mahupun percutian indah.

5) KEBEBASAN :

- Sifat lumrah kita sememangnya mahukan KEBEBASAN tanpa perlu di kongkong.Dalam perniagaan ini kita akan membuka ruang bukan sahaja untuk diri sendiri malah orang lain untuk memperoleh IMPIAN kita sendiri dengan setiap usaha yang kita lakukan adalah BERBAYAR dan BERBALOI sepanjang hayat.Kita boleh melakukkan perkara yang kita suka dan minat.Kita juga boleh menggabungkan perkara ini dalam kehidupan seharian kerana peluang perniagaan ini memberikan kita kebebasan untuk MEMILIH CARA HIDUP yang kita mahukan dan bagaimana kita menggunakan masa dengan lebih effisyen.


6) PENGIKTIRAFAN/GANJARAN :

- Salah satu perbezaan utama perniagaan kita berbanding peluang perniagaan lain ialah semua ganjaran di maklumkan sejak mula lagi.Ini memberikan kita masa untuk menetapkan matlamat dan membuat perancangan untuk mencapainya.Satu perkara lagi yang penting ialah perniagaan ini MENUNAIKAN JANJI dan TERBUKTI RAMAI yang telah memperolehinya dan BERJAYA dalam menjadi PEMIMPIN perniagaaan ini.


7) PERSAHABATAN :

- HUBUNGAN BARU TERJALIN.Kita akan mendapat ramai sahabat menerusi perniagaan ini.Menjadi rakan perniagaan adalah langkah TERBAIK dan kita akan sama-sama berusaha untuk mencapai IMPIAN kita.

http://www.myfriends2u.com/shahriel/blog/



rell28bizgroup2010